safety app

De Safety App maakt de drempel om veiligheidsregistraties te doen zo laag mogelijk, en zorgt ervoor dat de afhandeling hiervan effectief en efficiënt gebeurd. De Safety App is zeer overzichtelijk, waardoor deze snel en door iedereen eenvoudig te gebruiken is. Het uiteindelijk doel van deze app is, dat door het doen van preventieve meldingen zoals onveilige situaties registreren, de ongelukken en bijna ongelukken drastisch vermindert kunnen worden. De App kan gebruikt worden door bedrijven in diverse industrieën; vanaf 5 man tot multinationals met verschillende internationale vestigingen.

EEN VEILIGE WERKDAG VOOR IEDEREEN


VOORKOMEN
IS BETER

CULTUUR - BEWUSTWORDING

PROFESSIONALI-
SERING VAN DE  ORGANISATIE

MINDER 
GEVOLGSCHADE

Elke dag veilig je werk kunnen verrichten is het meest essentieel. Het voorkomen van ongelukken heeft daarom de hoogste prioriteit. 

Eenvoudig registratie in combinatie met een tool dat altijd binnen handbereik is, zorgt voor laagdrempelig gebruik van de App. Hierdoor worden veel meer meldingen gedaan van onveilige situaties waardoor (bijna) ongelukken drastisch verminderd kunnen worden. 

Het delen van bevindingen vergroot het veiligheids-bewustzijn. Elke situatie is tevens een kleine training in bewustwording en iedereen draagt bij aan een veiligere omgeving. 5S - werkplek organisatie is hier een goede katalysator voor. 

Een veilige werkplek en georganiseerde werkomgeving trekt gemotiveerd personeel aan. Dit draagt weer bij aan de professionalisering en expansie van de organisatie.

Naast het persoonlijke drama van een ongeluk, kosten ongelukken ook veel geld. Het voorkomen van ongelukken bespaart uiteindelijk kosten en vermijdt het risico op imago verlies.

safety app

De Safety App maakt de drempel om veiligheidsregistraties te doen zo laag mogelijk, en zorgt ervoor dat de afhandeling hiervan effectief en efficiënt gebeurd. De Safety App is zeer overzichtelijk, waardoor deze snel en door iedereen eenvoudig te gebruiken is. Het uiteindelijk doel van deze app is, dat door het doen van preventieve meldingen zoals onveilige situaties registreren, de ongelukken en bijna ongelukken drastisch vermindert kunnen worden. De App kan gebruikt worden door bedrijven in diverse industrieën; vanaf 5 man tot multinationals met verschillende internationale vestigingen.

EEN VEILIGE WERKDAG VOOR IEDEREEN


Elke dag veilig je werk kunnen verrichten is het meest essentieel. Het voorkomen van ongelukken heeft daarom de hoogste prioriteit. 

VOORKOMEN IS BETER

Eenvoudig registratie in combinatie met een tool dat altijd binnen handbereik is, zorgt voor laagdrempelig gebruik van de App. Hierdoor worden veel meer meldingen gedaan van onveilige situaties waardoor (bijna) ongelukken drastisch verminderd kunnen worden. 

CULTUUR - BEWUSTWORDING

Het delen van bevindingen vergroot het veiligheids-bewustzijn. Elke situatie is tevens een kleine training in bewustwording en iedereen draagt bij aan een veiligere omgeving. 5S - werkplek organisatie is hier een goede katalysator voor. 

PROFESSIONALISERING VAN DE  ORGANISATIE

Een veilige werkplek en georganiseerde werkomgeving trekt gemotiveerd personeel aan. Dit draagt weer bij aan de professionalisering en expansie van de organisatie.

MINDER GEVOLGSCHADE

Naast het persoonlijke drama van een ongeluk, kosten ongelukken ook veel geld. Het voorkomen van ongelukken bespaart uiteindelijk kosten en vermijdt het risico op imago verlies.

Werking van de safety app

Werking van de safety app

proactief

SIGNALEREN


Door het gebruikersgemak en nieuwe interactieve manier van delen, wordt het veiligheidsbewustzijn vergroot. Hierdoor komt de nadruk te liggen op proactief signaleren en registeren voordat er daadwerkelijk iets gebeurd. Dit is de basis

om uiteindelijk een veiligere werkomgeving te creëren. 

laagdrempelig

registreren

Registreren van een melding kan direct via een mobiele telefoon, tablet of (laptop) computer, zonder in te loggen. Alleen de meest essentiële velden zijn verplicht. 

Bij een safety melding krijgt automatisch de verantwoordelijk teamleider en HR/Safety functionaris een notificatie voor opvolging.

opvolging

Borgen

Registreren van een melding kan direct via een mobiele telefoon, tablet of (laptop) computer, zonder in te loggen. Alleen de meest essentiële velden zijn verplicht. 

Bij een safety melding krijgt automatisch de verantwoordelijk teamleider en HR/Safety functionaris een notificatie voor opvolging.

Ratio’s

rapporteren

In de safety app zijn grafieken met standaard safety ratio’s beschikbaar voor de maandelijkse rapportages aan het hoger management. De dynamische grafieken zijn per organisatie niveau in te zien, zodat er eenvoudig in- en uitgezoomd kan worden. 

Standaard ratio’s: 

- Reporting Ratio (RR)

- Lost Time Injury Frequency (LTIF)

- Report per body part

 

Uiteraard kan ons bedrijf op aanvraag eenvoudig andere ratio’s toevoegen.

Bezoekers registratie App

Via de bezoekersregistratie App kan de bezoeker op een tablet zich eenvoudig en snel digitaal aanmelden. Hierbij wordt ook de te bezoeken afdeling geregistreerd. De veiligheidsinstructie (video) is direct zichtbaar op de tablet en moeten worden geparafeerd door de bezoeker. 


Bezoekers kunnen elkaars gegevens niet inzien, zodat u voldoet aan de nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR).
Aan de achterkant van de App kunnen de bezoekers gemanaged worden, de receptionist(e) kan de bezoekers ook uitschrijven.

Dit is niet alleen een professionele ontvangst, de App faciliteert ook een betere informatiedeling in geval van een calamiteit.  


Calamiteiten

In het geval er een calamiteit plaatsvindt, is er altijd een real-time overzicht van de bezoekers die zich in het pand begeven. Dit is uiteraard van belang voor de bedrijfshulpverleners (BHV-ers). Zij kunnen dan ook (mobiel) op het systeem inloggen en afvinken wie het pand heeft verlaten. 


De bezoekersregistratie App is bedoeld voor bedrijven die regelmatig bezoekers ontvangen, en dit willen integreren in hun safety aanpak. 

Dit zal uiteraard ook helpen om aan regelgeving, zoals ISO-normen, te voldoen.

Via de bezoekersregistratie App kan de bezoeker op een tablet zich eenvoudig en snel digitaal aanmelden. Hierbij wordt ook de te bezoeken afdeling geregistreerd. De veiligheidsinstructie (video) is direct zichtbaar op de tablet en moeten worden geparafeerd door de bezoeker. 


Bezoekers kunnen elkaars gegevens niet inzien, zodat u voldoet aan de nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR).
Aan de achterkant van de App kunnen de bezoekers gemanaged worden, de receptionist(e) kan de bezoekers ook uitschrijven.

Dit is niet alleen een professionele ontvangst, de App faciliteert ook een betere informatiedeling in geval van een calamiteit.  


Calamiteiten

In het geval er een calamiteit plaatsvindt, is er altijd een real-time overzicht van de bezoekers die zich in het pand begeven. Dit is uiteraard van belang voor de bedrijfshulpverleners (BHV-ers). Zij kunnen dan ook (mobiel) op het systeem inloggen en afvinken wie het pand heeft verlaten. 


De bezoekersregistratie App is bedoeld voor bedrijven die regelmatig bezoekers ontvangen, en dit willen integreren in hun safety aanpak. 

Dit zal uiteraard ook helpen om aan regelgeving, zoals ISO-normen, te voldoen.

Via de bezoekersregistratie App kan de bezoeker op een tablet zich eenvoudig en snel digitaal aanmelden. Hierbij wordt ook de te bezoeken afdeling geregistreerd. De veiligheidsinstructie (video) is direct zichtbaar op de tablet en moeten worden geparafeerd door de bezoeker. 

 

Bezoekers kunnen elkaars gegevens niet inzien, zodat u voldoet aan de nieuwe privacywetgeving (AVG/GDPR).
Aan de achterkant van de App kunnen de bezoekers gemanaged worden, de receptionist(e) kan de bezoekers ook uitschrijven.

Dit is niet alleen een professionele ontvangst, de App faciliteert ook een betere informatiedeling in geval van een calamiteit.  

 

Calamiteiten

In het geval er een calamiteit plaatsvindt, is er altijd een real-time overzicht van de bezoekers die zich in het pand begeven. Dit is uiteraard van belang voor de bedrijfshulpverleners (BHV-ers). Zij kunnen dan ook (mobiel) op het systeem inloggen en afvinken wie het pand heeft verlaten. 

De bezoekersregistratie App is bedoeld voor bedrijven die regelmatig bezoekers ontvangen, en dit willen integreren in hun safety aanpak. 

Dit zal uiteraard ook helpen om aan regelgeving, zoals ISO-normen, te voldoen.

Pakketten

U heeft de keuze uit onderstaande pakketten:

Bij het basic account kan uw organisatie inloggen via uw eigen device op een beveiligde website en eigen omgeving. De veiligheidsregistraties kunnen laagdrempelig worden geregistreerd. U heeft de beschikking over een onderhanden werk overzichtslijst en dashboard. Daarnaast kunt u safety ratio rapportages en grafieken inzien. 

 

Bij de ExTENDED versie, krijgt u naast de functies van het basic account, tablets met een native App tot uw beschikking die dedicated in kiosk modus het proces faciliteert. De look&feel is volledig afgestemd op uw bedrijf. Uiteraard kunnen uw service monteurs ook met telefoon of beschikbare tablet de meldingen blijven doen. 

 

Via de advanced versie kunt u op een meegeleverd TV scherm het tablet scherm draadloos spiegelen, waardoor het bespreken van de issues in de groep makkelijker wordt.


Met de premium versie, leveren wij een volledig op maat gemaakt semi-digitaal bord met geïntegreerd TV scherm. Dit bord kan gebruikt worden bij operationeel overleg en voor de digitale agenda en narrow casting.

Bij het basic account kan uw organisatie inloggen via uw eigen device op een beveiligde website en eigen omgeving. De veiligheidsregistraties kunnen laagdrempelig worden geregistreerd. U heeft de beschikking over een onderhanden werk overzichtslijst en dashboard. Daarnaast kunt u safety ratio rapportages en grafieken inzien. 

 

Bij de ExTENDED versie, krijgt u naast de functies van het basic account, tablets met een native App tot uw beschikking die dedicated in kiosk modus het proces faciliteert. De look&feel is volledig afgestemd op uw bedrijf. Uiteraard kunnen uw service monteurs ook met telefoon of beschikbare tablet de meldingen blijven doen. 

 

Via de advanced versie kunt u op een meegeleverd TV scherm het tablet scherm draadloos spiegelen, waardoor het bespreken van de issues in de groep makkelijker wordt.


Met de premium versie, leveren wij een volledig op maat gemaakt semi-digitaal bord met geïntegreerd TV scherm. Dit bord kan gebruikt worden bij operationeel overleg en voor de digitale agenda en narrow casting.

 

Contact

Joomla Forms makes it right. Balbooa.com

5S-Company

Ons bezoek adres: 

Drielandendreef 42 

3845 CA Harderwijk

info@5Scompany.nl

Tel: 085 - 060 58 62